Ha probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel, segítünk!

Kérjük vedd figyelembe, hogy mi közvetítők vagyunk a Gyártó és Vásárló között, a garancia érvényességének elbírálása és az ügykezelés a Gyártó hatásköre. A garanciális ügyintézések során mi minden esetben a Vásárlónk érdekeit képviseljük.

Az alábbi űrlapon jelezd felénk a problémát:

 

Annak érdekében, hogy minél hatékonyabb legyen az ügyintézés, az alábbiakat szeretnénk kérni:

  1. Csak tiszta (sár-, ételmaradék- és személyes tárgy-mentes), szerelésre alkalmas állapotú terméket tudunk átvenn
  2. A visszakövethetőség érdekében a hibajeggyel kapcsolatban az emailes kommunikációt preferálju
  3. Az ügyintézés folyamatához a türelmedet kérjük, mivel a javítást/cserét minden esetben a Márka végzi, ezért az átfutási időre nincs ráhatásunk
  4.  

Mindent megteszünk, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.

Köszönjük az együttműködésedet és türelmedet!