Ha probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel, segítünk!

 

Az alábbi űrlapon keresztül jelezd felénk a pontos hibát képekkel, leírással.

 

Kérjük vedd figyelembe, hogy mi közvetítők vagyunk a Gyártó és Vásárló között. A garanciális ügyintézések során minden esetben a Vásárlónk érdekeit képviseljük.

Annak érdekében, hogy minél hatékonyabb legyen az ügyintézés, az alábbiakat szeretnénk kérni:

    1. Csak tiszta (sár-, ételmaradék- és személyes tárgy-mentes), szerelésre alkalmas állapotú terméket tudunk átvenni
    2. A visszakövethetőség érdekében a hibajeggyel kapcsolatban az emailes kommunikációt preferáljuk
    3. Az ügyintézés folyamatához a türelmedet kérjük, mivel a javítást/cserét minden esetben a Márka végzi, ezért az átfutási időre nincs ráhatásunk

Mindent megteszünk, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.

Köszönjük az együttműködésedet és türelmedet!