Ha probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel, segítünk!
Az alábbi űrlapon keresztül jelezd felénk a pontos hibát képekkel, leírással.
Kérjük vedd figyelembe, hogy mi közvetítők vagyunk a Gyártó és Vásárló között. A garanciális ügyintézések során minden esetben a Vásárlónk érdekeit képviseljük.
Annak érdekében, hogy minél hatékonyabb legyen az ügyintézés, az alábbiakat szeretnénk kérni:
- Csak tiszta (sár-, ételmaradék- és személyes tárgy-mentes), szerelésre alkalmas állapotú terméket tudunk átvenni
- A visszakövethetőség érdekében a hibajeggyel kapcsolatban az emailes kommunikációt preferáljuk
- Az ügyintézés folyamatához a türelmedet kérjük, mivel a javítást/cserét minden esetben a Márka végzi, ezért az átfutási időre nincs ráhatásunk
Mindent megteszünk, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.
Köszönjük az együttműködésedet és türelmedet!