Ha probléma merült fel a nálunk vásárolt termékkel, segítünk!
Kérjük vedd figyelembe, hogy mi közvetítők vagyunk a Gyártó és Vásárló között, a garancia érvényességének elbírálása és az ügykezelés a Gyártó hatásköre. A garanciális ügyintézések során mi minden esetben a Vásárlónk érdekeit képviseljük.
Az alábbi űrlapon jelezd felénk a problémát:
Annak érdekében, hogy minél hatékonyabb legyen az ügyintézés, az alábbiakat szeretnénk kérni:
- Csak tiszta (sár-, ételmaradék- és személyes tárgy-mentes), szerelésre alkalmas állapotú terméket tudunk átvenn
- A visszakövethetőség érdekében a hibajeggyel kapcsolatban az emailes kommunikációt preferálju
- Az ügyintézés folyamatához a türelmedet kérjük, mivel a javítást/cserét minden esetben a Márka végzi, ezért az átfutási időre nincs ráhatásunk
Mindent megteszünk, hogy a probléma a lehető leggyorsabban megoldódjon.
Köszönjük az együttműködésedet és türelmedet!
