Ahogy a márka szlogenje is hirdeti: ‘adapt & survive!’. Magyarul annyit tesz: alkalmazkodni és túlélni! A Phil&Teds termékei lehetővé teszik a szülők számára, hogy kilépjenek a babaszoba “börtönéből” és segítséget nyújtson az első éve nehézségei közepette. Hiszen ez az időszak nem csupán a babázásról szól… Egy szó mint száz: hogy szülők a kisbaba érkezésével se kényszerüljenek feladni addigi dinamikus életüket, hanem immár gyermekükkel közösen éljék meg!

philteds_coming-01Egy új családtag bizony nem csak a szülők napirendjét alakítja át (forgatja fel), hanem a család rutinját is alaposan át kell alakítani. Elmaradoznak a városi séták, hétvégi utazások… hiszen hogyan induljon útnak az újdonsült szülő egy, netán 2-3 aprósággal?

pt-logo-sizes-responsive_pt-logo-206x67A Phil&Teds egyszerűen okos brand, nem mellékesen több díjnyertes termék megalkotója, mint például babánál könnyebb hordozó, az auto-stop tolókar, vagy az eredeti egysoros babakocsi (két ülés egymás mögött is Phil&Teds találmány » valódi újító, nem klónozó!).

 

dash

A Phil&Teds márka több mint 20 éves kutatási és fejlesztési tapasztalatával pontosan tudja saját feladatát a babatermékek piacán. Célja, hogy továbbra is döntő szerepet játsszon a globális trendek és innovációk bevezetésében.

Többszörös Red Dot formatervezési díj nyertes márka.